hadith of the day

pendokong

20 May 2010

Benchmarking~Road Tour Kenyalang pt.2

2nd Day (12th of May)

“HAPPY 15th BIRTHDAY” dedicated to my beloved brother, Muhammad Aizat Bin Ismail who was currently studying at SMS Kuala Selangor. I’ve bought some souvenir 4 u.


barisan peserta dan urusetia bersama pegawai pengiring

taklimat daripada pegawai pengiring

Program yang direncanakan hari ini hanyalah program ringan bagi memenuhi jadual aktiviti program yang sudah sedia padat. Slot kami pada pagi itu hanyalah melibatkan taklimat dan sesi soal jawab daripada Unit Pengurusan Kolej UiTM Sarawak dan UiTM P.Pinang. Kemudian kami dibawa melawat di sekitar Kampus Samarahan yang luasnya bak saujana mata memandang. Mana tidaknya, kursus diploma perladangan yang ditawarkan di sini memerlukan tanah yang luas menjadi pelengkap kepada keluasan kawasan kampus. Para peserta amat tertarik dengan reka bentuk perpustakaan di sini. Umpama stadium mini yang mana isinya bukan penonton tetapi rak buku pelbagai versi.


para peserta bergambar di ruang legar utama UiTM Samarahan

lawatan kampus

Selesai makan tengahari dan solat, kami dibawa melawat Kuching Waterfront. Namun hujan pula menjadi pelengkap lawatan kami pada petang itu. Para peserta sempat mendapatkan cenderamata bagi yang tersayang.


berlatarbelakang tugu Kuching@Pusak di tengah kesibukan kota Kuching

Kuching Waterfront

Bot yang penuh kontroversi dan tanda tanya

sekali lagi~

caption~

Astana Idaman~

iklan haram ARAK~... menarik~







Tepat jam 1800H, kami pulang ke tempat penginapan. Slot pada malam itu merupakan sesi malam mesra antara JPK UiTM P.Pinang dan JPK UiTM Sarawak. Banyak yang dibincangkan, dan banyak jua yang mendapat teguran. Moga apa yang kami bincangkan mampu memberi inspirasi dan pemangkin kepada kemajuan kedua-dua pihak perwakilan. Credit to all of Sarawak College Representatives Committee.


barisan JPK Zamrud UiTM P.Pinang


barisan JPK UiTM Sarawak


No comments:

Post a Comment

jangan lupa untuk tinggalkan jejak!!!

Related Posts with Thumbnails