hadith of the day

pendokong

01 March 2010

A.S.H. for H.A.K. UiTM Pulau Pinang



Alhamdulillah...

Nikmat yang diberi-Nya bertambah, betapa diri ini menginsafi kurniaan-Nya... Kali ini bertempat di Laman Perdana pada tanggal 5 Februari 2010. Mungkin tarikh ini sudah basi dan sudah sebulan lamanya, namun saya merasakan tarikh ini masih lagi mekar dalam ingatan.

Tiga hari sebelum itu saya sudah mendapat jemputan daripada pihak pengelola Majlis Anugerah Kecemerlangan Persatuan dan Kelab Pelajar UiTM Pulau Pinang 2009 yang diserahkan oleh Unit Aktiviti Pelajar.. (credit to Pn Salina and Cik Che Nolia). Enam jemputan semuanya. Antaranya:

1. Penasihat JPK Zamrud
2. Presiden JPK Zamrud @ wakil 2009
3. Presiden JPK Zamrud @ wakil 2010
4. Naib Presiden JPK Zamrud @ wakil 2009
5. Naib Presiden JPK Zamrud @ wakil 2010
6. Calon Anugerah Kepimpinan Siswa Harapan 2009

Jemputan ke-5 dan ke-6 semuanya atas nama saya :-P...

Ini pula post daripada siswi yang mendapat anugerah sama dengan saya [link]

Yang saya hairan, anugerah itu diletakkan atas nama fakulti FKM yang menjadi fakulti pengajian saya dan bukannya JPK Zamrud yang saya wakili. Pada hemat saya, kebanyakan yang menyumbang mata untuk anugerah itu lebih 98 peratus daripada pihak JPK Zamrud yang telah menjadi tempat saya mencurahkan keringat selama ini. Tapi itu tidak menjadi masalah sebenarnya. Mungkin pihak penganjur ingin menitikberatkan bahagian akademik dan bukannya bahagian penglibatan luar akademik. Bagi pihak fakulti, anugerah ini juga untuk anda walaupun saya tidak melibatkan diri sepenuhnya untuk fakulti. Ribuan kemaafan dari pihak saya :-(... Bagi pihak JPK Zamrud pula, Alhamdulillah, lebih tiga tahun walaupun tidak berturut-turut, anugerah ini disandang oleh barisan JPK Zamrud. Tahniah diucapkan. Paling istimewa, anugerah ini didedikasikan kepada papa, mama dan keluarga saya. Jutaan terima kasih atas sokongan, dorongan dan nasihat kalian buat diri ini dalam menempuhi liku-liku kehidupan. Alhamdulillah, telah selamat piala dan jambangan bunga yang diperoleh diabadikan di rumah untuk menjadi tatapan sebagai pembakar semangat untuk lebih maju ke hadapan.












Untuk pengetahuan semua, pihak JPK Zamrud juga memenangi satu anugerah dalam majlis ini. Sebagai pengakhirannya, semoga apa yang kita lakukan mendapat balasan atau ganjaran yang setimpal daripada Penilai Hati yang amat tulus. Wallahua'lam.
Terima Kasih semua untuk anugerah ini...

daripada


4 comments:

  1. Alhamdulillah.
    Keep it up kan :)

    ReplyDelete
  2. erk.. huhu.. sori.. terletak link farah skali.. maaf yer...

    ReplyDelete
  3. Tahniah Faiz..:)
    sori akak lmbt sgt2 say congrtz to faiz..
    better late than never kn..huhuhu
    keep it up k dik..:)

    ReplyDelete

jangan lupa untuk tinggalkan jejak!!!

Related Posts with Thumbnails